In front of 경기전 Gyeonggijeon Shrine, Jeonju, South Korea

#allieinJeonju ini lokasinya di depan Gyeonggijeon Shrine. Gak perlu tiket masuk buat foto-foto di sini. Secara diliat dari luar tuh gersang banget ya di dalem Gyeonggijeon Shrine, akhirnya memutuskan gak jadi masuk dan foto-foto di depannya aja deh 😅⁣⁣
⁣⁣
Tiket masuknya sih sebenernya KRW 3,000 aja (seharga snack-snack pinggir jalan lah ya), tapi kan sayang juga kalo cuma bentar doang di dalem dan gak ngapa-ngapain lagi. Mending duitnya buat jajankan yaaaa 🤣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣
📍 #JeonjuHanokVillage⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣ #경기전
📷 #fujifilm⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#alliejournal⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#allieinSouthKorea⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#michelleoeytrip⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣⁣
#GyeonggijeonShrine #instaphoto #streetphotography #spring #flowers #likeforlikes #travelgram #visitJeonju #visitKorea #exploreKorea #travelkorea #ktoid #kto #AkuDanKorea #KeKoreaAja
via Instagram http://bit.ly/2GQ8kin

3 thoughts on “In front of 경기전 Gyeonggijeon Shrine, Jeonju, South Korea

Add yours

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Create your website at WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: